Main Entrance China valmennus ja sertifikaatti

 

Kiehtova maisema -hankkeen huipennuksena syyskuussa järjestetään kahden päivän Main Entrance China valmennus. Valmennuksen toteuttajana on Brändäysseminaarista ja Puun tarina -testauksesta tuttu ToolBox -travel Marketing & Consulting (valmentajina Kari Halonen & Vivian Wei).

 

ToolBox-travel marketing & consulting -yrityksen taustat ovat vahvasti sekä suomalaisen että kansainvälisen matkailutoimialan kehittämisessä jo yli 20 vuoden ajalta. Yrityksen tavoitteena on tarjota kansainvälisesti osaava vaihtoehto kohteen brändäämiseen, markkinointitoimenpiteiden suunnitteluun ja toteutukseen sekä alueelliseen strategi- seen suunnitteluun ja kansainvälistymiseen. ToolBox –travel marketing & consulting on toiminut partneriyrityksenä COTRI-organisaatiossa Pohjoismaissa, Baltiassa sekä Venäjällä. COTRI (Chinese Outbound Tourism Research Institute) on yksi mailman johtavista kiinalaisten ulkomaan matkailuun keskittyvistä koulutus- ja tutkimusalan instituuteista, joka myös tekee hieman markkinointitoimenpiteitä. Main Entrance Chna –koulutus on ToolBoxin ylläpitämä ja tekijänoikeuksien omistaja. Toolbox on kouluttanut Suomessa lähes 200 matkailualan ja sen sidosryhmien edustajaa vuosien 2013 – 2018 välisenä aikana. ToolBox –travel marketing & consulting toimii Kiinassa myös muillakin kuin koulutus- ja tutkimustasolla. Yritys on ollut Kiinan markkinoilla vuodesta 2002 lähtien ja tuottaa:

- messuosallistumisia Kiinan suurimmille matkailumessuille
- matkailuun liittyviä workshop- ja myyntitapahtumia kiinalaisille ostajille Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä
- matkanjärjestäjä- ja mediavierailuja Kiinasta
- Kiinan ulkomaan matkailuun liittyvää markkinointiportaalia NordicExplore.cn
- artikkeleita Kiinan ulkomaan matkailuun liittyen

 

Main Entrance China kahden päivän koulutus sisältää:
1. Kiinalaisten matkailijoiden motiivit matkustamiseen (työntö- ja vetovoimatekijät)
2. Markkina-analyysin kiinalaisten ulkomaan matkustuksesta. Tämä sisältää myös alueenne yritysten omaan ennakointitoimintaan liittyviä sisältöjä niin tuotteistuksen kuin asiakaspalvelun näkökulmasta.
3. Kiinalaisille sopivat palvelut alueellisesti. Tämä osio sisältää myös jakeluteihin liittyviä sisältöjä niin perinteisten matkanjärjestäjä-matkatoimisto – ja online-matkanjärjestäjien merkityksistä.

4. Kulttuurien välinen viestintä, asiakaspalvelu, kielikoulutus, käytännön vinkkejä kiinalaisten matkailijoiden palveluiden tuottamiseen, markkinointiin ja myyntiin

5. Tuotekehitys- ja markkinointiworkshop –toteutuksen, jossa osallistuvat henkilöt voivat suunnitella räätälöidysti palvelunsa kiinalaisille matkailijoille sopiviksi sekä suunnitella markkinointitoimenpiteitä niihin liittyen Kiinan markkinoille.
6. Sosiaalisen median merkitys kiinalaisille laajemmin esiteltynä
7. Tekniset vierailut osana julkisen sektorin suosittuja vierailuja Suomeen
8. Millenniaalit – uusi kasvava asiakasryhmä

 

Koulutus sisältää kahden päivän koulutukseen kuuluvan sertifikaatin. Sertifikaatin saaminen edellyttää vapaaehtoisen ja kaksivaiheisen kokeen läpäisemistä.
Ellei halua osallistua kaksivaiheisiin kokeeseen, niin osallistujalle annetaan ToolBox:in tuottama kurssitodistus. Kurssin läpikäynyt voi hyödyntää sertifikaattiaan mm. ToolBoxin markkinointitapahtumissa Kiinassa (messut ja workshopit 10 % alennus osallistujamaksusta).

 

Koulutus toteutetaan englanniksi.

 

Main Entrance China -valmennuksen sisältö koostuu 7 eri modulista. Tuotekehitys- ja markkinointisuunnitelma –workshop on 2. päivän iltapäivällä. Sertifikaattiin liittyvä monivalintakoe järjestetään 2. päivän lopuksi ja samalla annetaan ohjeet, miten toinen sertifikaattiin edellyttävä essee tulisi tehdä. Osallistuja saa sertifikaatin noin viikon päästä koulutuspäivien päättymisestä.

 

Hinta: 120€ / osallistuja (HUOM: sertifikaatti on henkilökohtainen, eikä yrityskohtainen)

Ajankohta: to-pe 6-7.9.2018 klo 9-16 tai to-pe 13-14.9.2018 klo 9-16 

Toteutuspaikka: Rautalampi tai Konnevesi - ilmoitetaan ennen koulutusta osallistujille

Osallistujamäärä: min 5 - max 16

Sitovat ilmoittautumiset 1.8.2018 mennessä osoitteessa: https://www.webropolsurveys.com/S/320F8E4AFF6EF46F.par